maandag 22 augustus 2011

Granny square

Het leek me al heel lang erg leuk om een granny square te maken, zo'n gezellige deken met allemaal gekleurde vlakjes. Ik heb er thuis 1 liggen gemaakt door oma, en die deken heb ik al sinds ik een klein meisje was... tijd voor een eigen deken! En ja... alle begin is moeilijk. Dan begon ik weer verkeerd, dan begon hij weer bol te staan en dan... maar na een paar keer afhalen heb ik nu een (klein) beginnetje. Maar ja... iedere haan is ooit een kuikentje geweest ;).
Er komen nog veel meer kleurtjes in, maar ik had alleen maar deze kleuren en laat nou net de hobbywinkel gesloten zijn vandaag. Binnenkort volgen er weer foto's en dan is hij alweer een stuk kleuriger en langer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat een leuk, een berichtje! Dank daarvoor!