maandag 9 april 2012

Pasen....


De keuken weer even gezellig gemaakt en de leuke eierdopjes op de rand gezet: gekregen van mijn moeder die het weer gekregen heeft van haar vader... En het theeservies... vond hem zo leuk!! De Kringloopwinkel weer even gesponsord, moet je af en toe ook doen he? :)

 
Bij pasen horen natuurlijk eitjes, en nou had ik toevalllllig een leuk schaaltje gekocht 'laatst'. :) Als deze foto een dag later was gemaakt, was het schaaltje al leeg geweest... zo lekker waren deze chocolaatjes :) Maar goed, zo zijn ze toch vereeuwigd.
 
Dit kastje kon ik niet laten staan, deze staat klaar om opgeknapt te worden (ik wacht tot het weer wat beter wordt, kan ik lekker buiten aan de slag!). Leuk is hij he? Misschien wordt dit het nieuw bedkastje van M.! Heb inmiddels verf gehaald, dus kan aan de slag. Voordeel is dat hier al een leuk emaille knopje op zit, dus daar hoef ik niet meer voor op jacht.
En... voor het eerst een patroon gelezen uit het haakboek, ... wat een avondje samen haken met een vriendin al niet kan doen, en na 1 mislukt lapje ging het de tweede keer goed! Warempel... ik vorder gestaag, probeer het abacadabra van de haaktermen al te ontcijferen. Ben nu wel met heel veel projectjes bezig, maar ach, het gaat om het bezig zijn he (bezig bijtje;). Ik zie wel wat het wordt. denk zelf aan een kussensloop (= een stuk sneller klaar als een sprei;) maar goed, we zien wel waar het schip strandt.
 
Hal ook opgepimpt met.... jawel... het halkastje-in-wording! Deze wacht nog op een tweede verflaag en de kastknopjes zijn er nog niet allemaal opgeschroefd (ooit kom ik leuke kastknopjes tegen die betaalbaar zijn aagezien ze x8 moeten;). Hij is al wel ingebruik, wat gaat er een boel in! EHBO-la, sleutel e.a. zooi-la, tassen-la, sjaal-la en dan.... nog een lege la! Wat een luxe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat een leuk, een berichtje! Dank daarvoor!