zondag 12 maart 2017

Snelle Linzensalade

Dit weekend maakte ik deze snelle LINZENSALADE. Snel klaar en supervoedzaam! Dus even geen haakpost.


Recept (4 personen):

Potje linzen
Halve ui gesnipperd
1 avocado (in blokjes)
2 dikke tomaten (blokjes)
3/4 komkommer (blokjes)
Klein zakje veldsla
Witte kaas of feta kaas
--> Alles in schaal husselen

Dressing:
Mosterd
Honing
Olijfolie
Lijnzaadolie
Beetje peper
Scheutje appelazijn
Alles: mengen tot zoet zure dressing.
(proeven tot het lekker is:)

Gardering: walnootjes.

Lekker met boerenbrood en een kaasje!
O ja.. en een glas rode wijn!

8 opmerkingen:

  1. Het ziet er heerlijk uit maar weet je dat ik niet eens weet of ik ooit wel eens linzen heb gegeten? Dat is wel gekkig he? ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heerlijk uit. Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me verrukkelijk, die ga ik zeker ook een keer maken.
    Fijn weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Miriam, nieuwe bezoekster hier, gezellig blog heb je! En dit recept ziet er heerlijk uit, dank voor het delen. Op mijn (nog kleine) blogje deel ik ook crea en tuin, dus ik voel me hier helemaal thuis :-) Tot gauw maar weer! Groetjes, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm, laatste tijd een beetje inspiratie kwijt met koken enz.
    En dit spreekt mij wel aan! Lekker ook om mee te nemen bij een avond dienst, want manlief zal dit denk ik niet willen (:-o)

    Dankjewel voor het delen!

    Liefs Marijke!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing.Thank for your very good article...!
    แทง บอลออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo allemaal
    Ik maak deze publicatie voor een humanitair project (ik wil een donatie doen aan iemand die het goed kan gebruiken om armen, blinden, gehandicapten etc. te helpen).
    Als je geïnteresseerd bent in mijn project van donatie in valuta en ook bitcoin, neem dan contact met me op per e-mail of via mijn website, zodat ik je meer informatie kan sturen over de te volgen procedure:
    Email: Contacto@veronica-hermosa.pro
    Email: Mvroque11@hotmail.com
    Website: https://veronica-hermosa.pro/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat een leuk, een berichtje! Dank daarvoor!