maandag 3 december 2012

*** kleine Kerstengeltjes ***

Deze schattige engeltjes heb ik dit weekend gemaakt. Ik heb ze gevonden op Stijlenzooo! Vooral heb hoofdje was even prutsen (ik ben blij dat ik genoeg worteltjes heb gegeten om alles steken goed te kunnen zien;), maar het was erg leuk om te te maken!
Ze zijn zo'n 5 cm geworden, niet al te groot dus, ze zouden ook leuk staan in een kerstboom of op een schaal met waxinelichtjes!
 
Tadaaaa... dit zijn ze, ze zijn inmiddels met zijn vijven:
    


 En ik heb dit weekend weer twee hartjes gemaakt voor in de kerstboom. Ik hou van deze kleuren, lekker 'winters'. Deze hartjes zijn ook zo af, en erg leuk om te maken. Unieke kerstversiering, en w.s. een stuk betaalbaarder als bij de Intratuin ;).
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat een leuk, een berichtje! Dank daarvoor!