dinsdag 6 mei 2014

Bloemen onderzetters


Op internet staan veel gehaakte onderzetters
Steeds vond ik 'onderdelen' mooi en bedacht zelf een combinatie te maken,
een beetje m'n eigen draai. Betekende soms even uithalen omdat hij niet mooi plat wilde liggen. 

 


Natuurlijk in m'n favoriete kleuren...


Ik heb er 6 gehaakt, en ze pronken op de salontafel.
Ben er best trots op... Bijna zonde om te gebruiken, 
deze bloemen onderzetters! 
Maar ach, ze kunnen in de wasmachine.

Geschikt voor grote mokken. Dat verdient een bakje cappuccino!



Gehaakt met katoen van Catania en Phildar Cotton 3 
Haaknaald 3,5

Lieve groet, Miriam

32 opmerkingen:

  1. Very sweet,have a good day and breakfast,anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk frisse kleuren heb je gebruikt!!

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en zeker ook mooie kleurtjes!
    Een tutorial daarvan zou ik erg leuk vinden!! Kan ik ze zelf namaken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Wil ze ook wel maken, maar vind het zonde om ze te gebruiken.... Voorlopig dus nog op mijn 2do-list!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat zijn ze mooi en mega vrolijke en mooie kleurtjes inderdaad!


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi. Ik zou ze ook wel willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Zowel het patroon als de kleurencombinatie vind ik super gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze super mooi! Echt heel leuk. Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, de kleuren passen ook zo mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een frisse en mooie eigen creatie ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig. Mooi patroon en schitterende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi. Dat wordt heerlijk genieten van de kopjes koffie.
    Lieve groetjes, Malotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt super leuk, Mirjam! Kon ik ook maar zo goe haken, lijkt me zo leuk om te doen!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn ze leuk geworden! Lekker fris en heel erg vrolijk!! Ze stralen van je salontafel af!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe krijg je die bobbel steek zo mooi plat, of is het geen bobbelsteek?
    Als ik hem zou maken zouden de kopjes eraf vallen.
    Ga je het patroon nog voor ons uitschrijven a.u.b.? Dat zou super zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn schitterend geworden!!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig gemaakt, Miriam!
    Je bent en echte haak-ster!
    En je kleurtjes zijn zo zonnig, die heb ik buiten staan op mijn balkon tussen de planten.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke onderzetters!
    Echte kunstwerkjes.
    Dat zal gezellig koffie en thee drinken.....en straks met een beschuit met muisjes erbij.
    Lieve groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooie onderzetters heb je gemaakt zeg!
    De kleurencombi is precies goed.
    Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk en ze zijn helemaal vrolijk voor de zomer met het lichtblauwe.
    Liefs Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zó leuk........misschien tijd voor een tutorial☺?

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk zeg! Ze doen me denken aan vergeet-me-nietjes en daar ben ik dol op :-) Ik ben ook voor een tutorial!

    Groetjes,
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Miriam,
    Ze zijn prachtig geworden en toen ik ze zag dacht ik gelijk, ja hoor, haar lievelingskleuren... dat kan niet missen...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze zijn erg leuk geworden. Ik heb zelf ook van deze onderzettertje op tafel, zeer handig!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie frisse kleuren heb je gebruikt.
    Ze zijn super mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die zijn heel erg leuk! Dat heb je leuk bedacht, om ze zelf samen te stellen van andere patroontjes. Ze zien er supervrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ze zijn erg leuk! Ik heb ook een setje gehaakt en foto's op mijn blog gezet. Bedankt voor de inspiratie!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ze zijn leuk, ik wil ze ook maken. Heb je een tutorial beschikbaar, of het patroon?
    groetjes
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuk idee. Ik zou hem graag zelf willen maken. Heeft u een patroon?
    Groeten Lisette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat een leuk, een berichtje! Dank daarvoor!