zaterdag 13 juni 2015

Rainbow blanket dl. 11

Steekje voor steekje... lapje voor lapje... Tadaaaa!


Eindelijk, op de rand na..., af! Hoe de rand gaat worden, weet ik nog steeds niet.
Eerst maar eens 1 of 3 rijen vasten of halve vasten. Dan komt de deken mooi strak te staan.
En dan nog wat leuks voor de sier, een mooi golfje oid. ;) Wel in crème, dat houdt de deken rustig.





Dit kleine lieve kaboutertje zorgt er voor dat ik hooguit een paar steekjes per dag kan haken.
Maar dat geeft niet... Soms zijn andere dingen gewoon belangrijker. Het is maar zo kort dat ze zo klein zijn... daar wil ik ook gewoon van genieten, en dat doe ik volop.


Julian, laat hem nog even liggen voor de foto! :) Ja zo gaat dat hier. Waar mama is, daar is Julian.



De draadjes zijn al weggewerkt, ze moeten alleen nog afgeknipt worden (ik heb alle draadjes mee gehaakt met de volgende toer. Scheelt nu weer werk! 


Wat een kleuren explosie! Ik heb er al (uhum..) een paar dutjes onder gedaan. 
Goedgekeurd dus. Warm blijft hij, want hij is geheel van katoen! Ook de manier van aan elkaar haken is mijn goed bevallen. Stevig, maar het geeft toch ook een luchtig effect!

Informatie:
Catania en Phildar Coton 3
Haaknaald nr. 3,5

Alle volgers en meelezers, bedankt voor de gezellige reacties steeds! Superleuk!
Groetjes,

42 opmerkingen:

  1. Wow, wat wordt de rainbowdeken prachtig. De rustige kleur waarmee je de squares aan elkaar hebt gehaakt laat de kleuren nog mooier uitkomen en brengt ook wat rust. Ik ben benieuwd hoe de rand eruit zal zien.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en fleurig geworden. Knap dat je het zo vol gehouden hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend mooi geworden. Het randje zal het helemaal af maken, groet Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw. Wat is je deken ontzettend mooi geworden. Echt zo gaaf. Zoiets wil ik ook nog een keer gaan doen, hij staat op de waslijst met dingen die ik nog eens wil maken. haha. Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige deken is het geworden!
    Heel mooi en lekker kleurig.
    Kan je weer trots op zijn.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is mooi geworden!! En Julian vindt hem volgens mij ook erg mooi. Dus dat wordt samen genieten!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is zo mooi....gaaf hoor al die vrolijke kleurtjes...fijne zondag liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!! Hier mag je trots op zijn! Wat een mooie kleurige deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Miriam,
    Wat is hij prachtig geworden, zoveel kleuren bij elkaar en ze vormen zo'n mooi geheel. Fijn ook dat hij als deken ook goedgekeurd is... En wat leuk om die kleine Julian even te zien, wat is hij al een grote jongen aan het worden... Heerlijk mannetje...
    Fijne zondag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een werk! Maar wat wordt ie prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful, beautiful blanket - your colour combinations are fabulous.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend. Prachtige kleurencombi. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pfoeh dat moet ontzettend veel werk zijn geweest, maar het resultaat is er dan ook naar, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Julian is so cute! Peep-bo! :-) Such beautifully neat work! Wauw!
    The bright colours are so stimulating for babies and children. No wonder Julian cannot keep hands away. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is hij prachtig geworden en ook mooi aan elkaar gehaakt!
    De mijne ligt al een paar maanden stil vanwege een slijmbeursontsteking in mijn schouder, grrr..... balen,
    maar ooit komt ie af!
    groetjes, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a beautiful blanket - I ♥ the colors,
    xxx
    Fräulein KidsliKids

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jouw Rainbow blanket is ronduit prachtig geworden! Jij haakt zo mooi gelijkmatig, ik ben echt onder de indruk. Julian is zo'n prachtig baasje, groot gelijk dat je daar de meeste aandacht aan geeft momenteel! Kinderen worden zoooo snel groot...
    Groetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amai zeg, wat een prachtige deken! Geweldige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb al vaker zo gereageerd maar nog maar een keer; Prachtig, prachtig, prachtig! Jeetje wat mooi.
    En wat heb je de kleuren mooi gekozen. En Julian is ook een schatje!! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een dikke wauw !!! Schitterend!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, wat een gaaf kleed is het geworden! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik had hem op Facebook al gespot! Wat zul jij trots zijn zeg! Hij is zo ontzettend mooi geworden! En dan zit de reand er nog niet eens om heen. Ik krijg spontaan de kriebels om ook weer een fijne deken te gaan haken. Nu nog bedenken hoe of wat!

    Fijne dag! Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wauw! Wat is dit prachtig geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauw wat mooi. En wat een werk heb je er va gehad. Maar het resultaat... geweldig hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh, prachtig!
    Je haakt ook wel heel erg mooi constant.
    Die kleine man verdient ook alle aandacht, het gaat allemaal al veel te snel. Mooi ventje is het :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi en wat een klus lijkt mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi en wat een klus lijkt mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh, de deken is echt prachtig geworden!!
    Heel kleurrijk en tegelijk door de crème kleur ook rustig.
    Geniet er maar lekker van en kruip er maar samen met die kleine boef onder ( of 1 van de grotere boeven)!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What a work! But worth every single stitch, really wonderful! Great job :-)
    Happy weekend! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Helemaal verliefd op jouw deken ! Super zeg ! En dat vindt de kleine Julian er ook van. Hij ziet er een schatje uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig!!! Ik hoop je binnenkort nog te mailen over mijn deken( of liever gezegd: de lapjes) en foto's te sturen. Beetje laat, maar er zat vakantie tussen. K Ben het niet vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat een leuk, een berichtje! Dank daarvoor!