zondag 27 september 2015

Herfst... Haaktijd?

Hallo allemaal! Het was een mooie zomer, nu aan het genieten van de nazomer.
Ik vind september/ oktober toch een van de mooiste maanden van het jaar!
Herfst = Haaktijd? 
Ik heb er wel weer zin in, het is alweer zo'n tijd geleden dat ik me afvraag of ik het nog niet verleerd ben ;) Maar ja, het is vast net als met fietsen, dat verleer je niet.  Ben al wat inspiratie aan het op doen. Deze mooie By Claire wolletjes had ik nog liggen. Zal ik er dit mooie kussen van haken die ik voorbij zag komen op internet (Ik weet helaas de bron niet meer, zodra ik het weer zal ik het hier vermelden). En dan in het blauw!
 Bij Lucy van Attic 24 zag ik deze prachtige mandala's voor bij komen.
Vraag me altijd af waarom je mandala's haakt. Misschien wordt je er zen van? (wordt je sowieso van haken:). Ik vind ze in ieder geval wel prachtig, zal ik hier mee beginnen?

Groetjes,

12 opmerkingen:

  1. Ik heb vaak teveel ideeën in m'n hoofd waardoor ik soms met 4 (of meer) haak projecten bezig ben. Tussendoor zie ik dan weer allerlei leuks voorbij komen en soms is het te leuk om het aan me voorbij te laten gaan. Hierdoor groeien mijn W.I.P' s wel. Maar zoals je zegt, haken ontspant en daar gaat het om. Succes met de juiste keus maken voor nu.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie ideeën, de herfst is sowieso een fijne tijd om naar binnen toe te trekken. Een handwerkje op schoot, een kopje thee of koffie naast je en je vermaakt je zo een hele middag. Ben benieuwd wat je als eerste gaat maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fijne herfst en veel haakplezier!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou ook zo van deze tijd, heerlijk! Fijn om weer iets nieuws te bedenken, ik ben benieuwd wat je gaat maken. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kunt altijd een poging wagen, dan zie je vanzelf hoe het bevalt! Succes!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ja herfst ik jou er ook van. Ik heb van de week een heerlijke cape gehaakt.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's!!
    Benieuwd wat je van al dat lekkers maakt ☺.

    Ohhh' en dat kussen..........please....waar kan ik dat leuke patroon vinden??
    Zou meteen voor dat kussen gaan!
    Maar ja, .........ben al bezig met een leuk project......weet je wat ☺???
    Jouw bloemendeken!
    Je weet wel.....die je met grijs aan elkaar hebt gehaakt.
    Gebruik ook blauw tinten☺.....zó leuk!
    JA.....Herst=Haaktijd.......tuin in ruststand, moeders ook ☺......

    Fijne dag!


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee Miriam,

    Wat een prachtige foto's van je huis/tuin in herfstsfeer, ben er zelf ook gek op alleen... ik hou niet zo van oranje! Haha.. Maar er zijn genoeg andere mooie herfsttinten.. Die foto van het kussen van mini granny's vind ik ook prachtig! Zou het kussen erg graag haken, dus als je het patroon nog vindt, graag!! Heb zelf ook al gezocht op internet, maar nog niet gevonden. Fijne dag!
    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De herfs tis prachtig, hetis de regen wat ik niet zo leuk vind maar voor de rest is er van alles te beleven..een ook weer haaktijd. Lekker op de bank met een haakwerkje... genieten...
    Mandalas, kan je als kleedje gebruiken of een dromenvanger van maken...
    Lieve groet, dinah


    BeantwoordenVerwijderen
  10. De herfst is ook m'n favoriete seizoen. Heerlijk om dan buiten te vertoeven en nog net niet te koud. Veel succes met het kiezen van een nieuw haakproject. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk om mijn kussen hier tegen te komen! Ik begrijp dat je op zoek was naar de bron: bij dezen! Heerlijk blog heb je - fijne inspiratie, veel kleur, daar houd ik ook van .... Marianne xx
    http://marrose-ccc.com/tutorials-2/pixelated-cushion/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat een leuk, een berichtje! Dank daarvoor!