zondag 8 november 2015

Werk in uitvoering: Retro kussen!

Af en toe weer lekker haaktijd hier!
Vorige week liet ik al een glimp zien van het kussen wat ik aan het maken ben.
Het "retro kussen" (ach het beestje moet een naam hebben hè..)

Het patroon vond ik hier, bij Dutch Sisters.
Ik haak met By Claire katoen, haaknaald 3,5. 
Kleuren: blauw, groen, grijs en een vleugje roze, mooie kleuren voor in mijn huis.
(het felroze heb ik er trouwens uit gehaald... zonder vond ik mooier)
Ik haak dit keer de voor en de achterkant, 25 lapjes per kant en haak ze aan elkaar
op de "As you go- manier"
Fijne nieuwe week!

8 opmerkingen:

  1. Oh, wat gaaf zeg!!
    Ik heb even gekeken via je link, maar het is in het Engels.
    Nou heb ik daar niet zo heel veel moeite mee, maar de afkortingen worden wel lastig.
    Kan ik dat ergens vinden?
    Wat een mooie kleuren heb je gebruikt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige kleuren voor een kussen, mooi!
    Grt Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, zo'n mooie foto's en prachtige roosjes! Je kussen wordt geweldig!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miriam,
    Wat gaat dit mooi worden zeg. Ik vind je kleuren heerlijk.
    Fijne nieuwe week,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi ik ga ok even mussel maken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi! Het inspireerde mij voor een babydekentje:
    http://vrolijkbyleen.blogspot.be/2016/03/mooie-kleurtjes-4.html.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat een leuk, een berichtje! Dank daarvoor!