zaterdag 19 maart 2016

Flower Power Blanket... update!

Allereerst: alle nieuwe volgers van harte welkom! 
De Flower Power Blanket vordert gestaag. 
Overdag haken is soms wat lastig (zie foto onder:)
En 's avonds vaak geen fut meer.. 
maar er komen toch steeds weer een paar bloemen bij.
Heb nu bijna 5 rijen gehaakt.
De cactussen zijn toegevoegd aan mijn groen-collectie! 
Ik vind ze leuk! (Potjes: kringloop)
En de oude Venz-blikjes zijn allebei gevonden bij de kringloop.
Zijn nu in gebruik als theeblikjes.
En de paastakken staan ook al. Opgetuigd door de kinderen.
Ik heb ze uit de tuin gehaald. Er zitten inmiddels al blaadjes aan!

Ik wens jullie een fijn weekend verder!
Volg me ook op Instagram:

30 opmerkingen:

  1. Wauw, die wordt prachtig, je hebt eer van al je werk
    nog een fijn weekend
    met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Manon. Met een flinke dosis geduld wordt hij uiteindelijk vast prachtig😁

      Verwijderen
    2. Ik ben je blog gaan volgen, want je maakt prachtige dingen
      Groet Manon

      Verwijderen
  2. Wat wordt dat een mooie deken zeg! Ik vind je cactussen ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt dat een mooie deken zeg! Ik vind je cactussen ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren! Dat wordt een prachtige deken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Denk ook dat hij heel mooi wordt😊, gewoon doorgaan!

      Verwijderen
  5. Je deken wordt prachtig hoor. En wat een mooie vondsten, heerlijke plaatjes allemaal zo.
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, je schiet lekker op zeg (al denk je daar zelf waarschijnlijk anders over)
    Mooi hoor, al die kleurtjes.....maar door het grijs blijft het toch een lekkere rustige deken.

    Kringloop! Ik hou er ook zo van.
    Zo kocht ik afgelopen week 2 heeeeele leuke theekopjes, met hartjes print erop. Dáár hou ik ook zo van, hartjes.
    Kan ik helemaal blij van worden.

    Fijne dag, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Daphne, wat kun je blij zijn he met dat soort vondsten😀.
      Ja ik denk er zelf anders over. Hou van fiks tempo met haken maar dat is even niet mogelijk met alle andere bezigheden. 😉 Dus bloem boor bloem...
      Groetjes en bedankt voor de reacties steeds!🌼

      Verwijderen
  7. Zoals gewoonlijk haak je weer een juweeltje! Mooi!
    Cactussen, vroeger moest ik thuis altijd de vnsterbank stoffen en had ik werkelijk
    altijd van die cactusprikdingetjes in mijn vingers! Ik nam me als meisje al voor, in mijn huis geen cactussen. En dat hou ik nog steeds vol! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wordt een hele vrolijke deken zo met al die bloemen.. Mooi hoor en al lekker warm om mee op de bank te zitten.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je deken vordert heel goed en is super mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij wordt hartstikke mooi!

    Liefs,
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie deken! Lekkere vrolijke kleurtjes gebruik je. Veel plezier nog met verder haken.


    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel erg leuk je deken.

    Prachtig

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat wordt de flower power deken prachtig. Het is een hele klus, maar stapje voor stapje groeit de deken. Knap van je.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wordt zo vrolijk van de kleurtjes. Zo mooi gedaan.
    Fijne week, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk je deken, wie weet kun je er as. zomer al gebruik van maken. Ik ga je volgen op IG.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die foto met dat lieve handje....smelt!!! Hihi...maar ik begrijp je 'haakbeperking' ;) Ik ben nu ook dit patroontje aan het haken voor een kussentje, dank voor je duidelijke uitleg! En ik vind t zo'n heerlijk werkje...daar kan nog weleens een deken uit gaan rollen!! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat wordt je deken toch mooi zeg. Echt prachtig.
    Leuk die cactussen in de oude potjes. Ook de Venz blikjes, wat een leuk idee om er de theezakjes in te bewaren. Als ik ze nog eens tegenkom...
    Gezellig die paastakken in huis.
    Fijne eerste week van de lente,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. daar wordt je vrolijk van las die al die mooie bloemen ziet !!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ga je snel. Ziet er prachtig uit!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig, die deken. Het blauwe blikje van Venz heb ik ook, en een gele en eentje voor roze met witte muisjes, maar dat lichtroze nog niet....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dat wordt een mooie deken ..en wat een mooie kleurtjes ...
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wonderful! ♥ The colorful spots look so great on the light grey background, pretty mix. Happy Easter!! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Miriam,

    Wat woord dat een prachtige deken!!! Ik hou van de mooie kleuren!

    Veel haakplezier!
    Ingrid xx
    Myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Wat een leuk, een berichtje! Dank daarvoor!