woensdag 16 november 2016

Frost Flower sjaal

Vandaag haakte ik de Frost Flower sjaal af.
Veel 'lucht' dus haakt snel weg! Het patroon is niet moeilijk, al zou ik het wel aanraden voor de gevorderde beginner. Ik mocht het garen uitproberen van de Breiwebshop
Supersnelle levering (binnen een dag!). Het garen "Drops Air" is erg licht, zacht en warm voor een sjaal.


 ♥♥♥ Een plaatje toch? ♥♥♥
Het is echt een sjaal, lekker lang en niet teveel "punt"... dit vind ik persoonlijk fijn.


INFO:
      Het gratis patroon kun je HIER vinden.
De Drops Air garens kun je gemakkelijk HIER bestellen bij de Breiwebshop.
Eventueel ook de haaknaald (ik haakte met haaknaald 6 mm. Hoeft ook zeker geen dunnere haaknaald te zijn merkte ik!)
Ik bestelde de kleur Denim ... beetje stoere kleur. Al zijn er nog veel meer mooie kleuren om uit te kiezen!
Je hebt maar 2 bollen nodig. Ik redde dat net.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren ook zo'n mooi Frost Flower sjaal te haken.
Ik ga er in ieder geval nog eentje maken in mooie warme verloopkleuren... Wordt vervolgd!

Lieve groetjes,

16 opmerkingen:

  1. Heel mooi.
    Mooie kleur ook zeg.
    Altijd fijn, zo'n sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow wat een prachtige sjaal! Mooie kleur keuze ook!
    Eens kijken of ik je al volg op Intstagram ;-)

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf geworden! En de kleur komt erg mooi uit!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige sjaal en een mooie kleur !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig, en de kleur! :-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden en de kleur past prachtig bij je ogen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh hij is echt heel erg mooi Miriam, prachtige kleur ook! Het is dat ik op het moment al met teveel dingen tegelijk bezig ben, anders zou ik er zo ook eentje willen maken.
    Maar misschien in de toekomst? Je weet maar nooit, dus ik ga het patroon lekker bestellen.
    Dank voor het delen.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi sjaaltje van air-garen in een hamelse blauwe kleur. Het sjaaltje staat je goed. Het lijkt me fijn om te dragen, omdat het zo licht is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!!
    Knap hoor.
    Gevorderde beginners......hmmmm......tóch proberen☺.
    Leuk om weer eens wat van je te lezen☺!!
    Blijf je volgen.

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige sjaal!
    Volg je graag..ook op instagram!!
    Groetjes Miriam ;-)
    Create by Mim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jiha een doel voor mijn 2 bollen drops air. Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat een leuk, een berichtje! Dank daarvoor!