vrijdag 27 maart 2015

Lentepost! Rainbow blanket dl. 8


In de blogpost van dl.7 had ik nog 10 lapjes te haken. Nu nog 4!
Het gaat niet hard (in mijn gedachten zie ik hem al in zijn geheel op de bank pronken..), 
maar meer tijd is er even niet. Dus dan haken we wanneer het even kan.
Over de crèmekleurige rand en het 'aan elkaar haken' vertel ik later meer.
Dat wordt nog een hele klus! Maar goed, dan heb je ook wel een HELE mooie unieke 
regenboogdeken! Dus ik ga stug en hou mijn gemak wat betreft al die andere leuke projecten
die ik voorbij zie komen! (Dat kost soms moeite, moet ik toegeven;)
De Narcissen in de oude kannetjes hebben een ereplaats op de oude kisttafel.


Deze takken heb ik uit m'n tuin. Ze kronkelen mooi dus kunnen prima dienen als paastakken.
Houten versiering weer van zolder gehaald... het blijft toch mooi! Er gaat toch niks boven hout.


De rest van de week tussendoor weer bezig geweest in en met de tuin, het zware werk in de tuin geef 
ik overigens graag door aan Bezige Bijtje-man hoor... 
Hier op de achtergrond zie je de 'kale' tuin wat straks een frisgroen grasveldje wordt!
(De bodembedekkers deden hun werk niet goed)

En ik heb twee mooie oude zinken teilen gescoord, ik moest er een stukje voor rijden 
maar ze zijn het meer dan waard. Dit ter aanvulling op de Mini Moestuin! 
Ze komen binnenkort met een MM-post vast en zeker in beeld.

Ik wens jullie een fijn weekend. Het wordt Haakweer!

11 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk lenteblogje! Wat staan de narcissen er gezellig bij, echt genieten! Ik ben inmiddels wel heel erg benieuwd naar het eindresultaat van de deken. Gelukkig komt het einde al in zicht!

    Fijn weekend! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat geel van de narcissen hoort toch echt bij de lente. En samen met de versierde takken een vrolijk geheel!
    Misschien krijg je morgen je laatste lapjes af, want het gaat de hele dag regenen.
    Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Fijn weekend verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke Lentepost (op dit moment regent het nogal hier, maar jou post maakt veel goed. )
    XXEsther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals reeds gezegd is dit een vrolijk lente-bericht :-) Prachtige foto's!

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad erg mooi, die houten paas deco.
    ooooooh en ik ben zo benieuwd naar je deken!!
    En het weer.......HEERLIJK om morgen weer binnen te blijven en een lekkere (korte) zondag te hebben.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig staan die narcissen en paastakken in je huis! Fijne zondag! Groetjes Geertruida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige narcissen! Ik ben erg benieuwd naar jouw regenboogdeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Piękne i oryginalne wiosenne dekoracje. Pozdrawiam serdecznie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog eventjes volhouden en dan kan je genieten van je prachtige deken. Ik heb nog nooit zoveel geduld kunnen opbrengen. Dan was ik van plan een deken te haken en maar eindigde het als kussentje ;-)
    Leuk die narcissen in die kannetjes. Ziet er allemaal weer gezellig uit.
    Alvast fijne paasdagen!

    Liefs, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Ook ik heb houten paasversiering. Mijn moeder hing het vroeger elk jaar in de paastak en als kind vond ik het geweldig, maar als puber vond ik het maar niets. Inmiddels heb ik zelf een hele voorraad aan houten paasversiering. Lang leve de rommelmarkt. Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat een leuk, een berichtje! Dank daarvoor!