maandag 16 mei 2016

Retro kussen

Dit "Retro" kussen in wording had ik nog niet laten zien.
Het vierkant (50x 50cm) is nu af. Nu nog een kussensloop!
Ik begon zo, weten jullie nog?
 Ik had nog een mooi voorraadje By Claire katoen liggen...
Na een poosje was ik bang dat ik weer een UFO zou worden...
Dus ook de laatste 4 cirkels bevestigd.
Tadaa! Ben tevreden over het resultaat. Gaat vast prachtig staan op de bank!
                                           Info: Ik haakte met By Claire katoen, haaknaald 3,5. 
Kleuren: blauw, groen, grijs en een vleugje roze.
(het felroze heb ik er trouwens uit gehaald... zonder vond ik mooier)
Ik haakte 25 lapjes en haakte ze aan elkaar op de "As you go- manier".

Het patroon vind je hier: Retro Block Pattern

 (Link: 't Bezige Bijtje op Instagram)

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren, hier wordt een mens toch vrolijk van!
    Mooi werk...
    Groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wast een fris kussensloop is het geworden. Geniet ervan!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurencombinaties heb je gemaakt, ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleurencombinatie, ik weet wel zeker dat hij mooi zal staan op jou bank. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zal zeker mooi op je bank staan. Prachtig kleurgebruik.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow! Lekker groot kussen. Mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kleuren combinatie zo!
    Ook al willen we soms overal roze in mee haken, soms is zonder ook wel heel mooi ;-)

    Groetjes Mabel (@hipmetkleur op Instagram ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooi kussen zal dit worden. Ik vind de combinatie van de kleuren heerlijk fris.
    Staat vast super op je bank.
    Fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello,

    What a pretty cushion cover, nice pastel colours!

    Ingrid xx
    Myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Wat een leuk, een berichtje! Dank daarvoor!